Isnin, 26 Ogos 2013

#1 Rezeki Ogos


Entry ni dah lama dh update tpi terlupa nak publish. :P

Alhamdulillah afifah tersenarai dalam pemenang giveaway INI . 

Hadiah :)

Walaupun banyak sangat hal yang tak diingini berlaku time hadiah ni diposkan afifah tetap berterima kasih kepada kak Pwetty Pearl sebab sanggup ganti balik. Sebenarnya parcel yg dihantar olek kak pwetty pearl sampai dkt rmh afifah, tpi dalam sampul tu takda pon hadiahnya. Kosong !Dah lah malass nak ingat balik. haha. -_- btw, thank you ya kak pwettypearl and taklupa jugak kepada Eshan. hehe.

Terima Kasih ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ツ Want to comment ? Here! ツ