Rabu, 28 Ogos 2013

Pencarian Sponsor untuk Giveaway




Alhamdulillah dh ada yg nk jadi sponsor untuk giveaway yg akan diadakan x lama lgi. tpi afifah masih mncari lgi sponsor untk giveaway afifah. bru ada 4 hadiah untk pemenang giveaway afifah. x kn 4 org je kn yg menang nnti kan ? jdi sape2 yg nk jdi sponsor boleh lgi korang jdi sponsor giveaway afifah. cuma kene PM afifah cepat2 je.

Tapi pastikan korang xmain2 or klau boleh biarlah barang yg elok sikit kan? biar ikhlas tau ^_^  klau korang nk sponsor barangan blog pon boleh je. afifah x kisah asalkn korang ikhlas.



camner nk PM afifah ? boleh tngok dkt Contact me on !!!!

klau korang berminat nk jadi sponsor :

Nama :
Barang yang nk sponsor :
Berapa bnyk yg korang nk sponsor :
Syarat2 :

*Dan jgk. korang boleh hntar/send gmbr brg yg korang nk sponsor tu jgk pada afifah :)

Tarikhnye dari 28/8/2013-20/9/2013 sahaja. knapa lama sngt afifah crik sponsor ? sbb klau boleh afifah  nk pemenang GA yg akn diakan ni ramai pemenang. hehe :P

Ok. itu saje entry untuk kali ni ;) 

9 ulasan:

  1. Wah ! bila giveaway ni nak mula ? nk join.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diana : insyaallah mungkin bulan 9 ni kot. sbb sponsor skit je. and hadiah pon 3 je. so far tngh carik sponsor lgi ni ~ berminat ?

      Padam
  2. wah :) nk buat GA ye? nnti nk joinlah . hehe

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Kisah Kami : ahh ! bru ada 3 sponsor. awk berminat nk sponsor ke ?

      Padam
  4. teringin nak jadi sponsor .... (shawl or halfmoon or cute lil' hello kitty stuff)...if berminat contact sis kat s0undl4cks@gmail.com

    BalasPadam
  5. mudah x cari sponsor?ada halangan x?ce citer hehe

    BalasPadam

ツ Want to comment ? Here! ツ