Selasa, 24 Disember 2013

#NurAinaIrdina 7 bulan


Assalamualaikum

Al kisahnyeee gini. Time tengah dok baca entry lama2, baru perasan yang entry Nur Aina Irdina 7 months takdak. Haha. Padahal bulan ni aina dah 8 bulan kot. Haha. Dari situ dah nampak yang sekarang ni malas nak update entry. Hoho! Bukannya malas, cuma waktu sekarang ni yang jeles dengan diri ni. Hihi. Sebenarnya, nak pegang laptop pun dah malas dah tau. Huhu.

Ehh larik topic pulak. :p

Ni pic aina time 7 bulan. Kiranya pic ni bulan lepas punya. hihi


Untuk tujuh bulan ni, dah banyak jugaklah aina pandai. 
Antaranya :-

1. Pandai sebut " ABAH ". Kadang2 tu kita kena sebut dulu abah, baru dia sebut. Yang kelakau nya, tengok ibu panggil abah. Haha

2. Aina suka angkat montot. Macam nak merangkak gitu lah.

3. Suka gelak. Kadang2 kita tengok dia lama2 pun dia boleh gelak. Haha.

4. Makin cerdik sikit.

5. Makin comel+cantik macam ibu dia. Haha

Setakat tu jelah kot. Huhu. Okey lerr tu dari tak hupdate kan. Hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ツ Want to comment ? Here! ツ